| Autor |
Wiadomość |
Thomaszx
|
# Posted: 17 Sty 2008 10:21
Odpowiedz
Witam serdecznie , od pewnego czasu nekaja mnie pewne dolegliwosci typu bole brzucha o niewielkim nasileniu umiejscowione w okolicy splotu slonecznego ktore znikaja po wypiciu mleka lub zjedzeniu czegos, lub bol wystepuje przy zginaniu sie lub przy podnoszeniu czegos ciezszego, poza tym rozdetty brzuch tez po posilku. Wystepuje tez uczucie zatykania w piersiach lub lekkiego bolu przy w dechu.Ostatnio czytalem o chorobie wrzodowej i jej objawach i mysle ze jest to podobne tylko nie jestem pewien? Poza tym chcial bym jakos ograniczyc te dolegliwosci sposobem domowym bardziej gdyz pracuje za granica i wizyte u lekarza moge zaliczyc dopiero po powrocie Z gory dziekuje za odpowiedzi, pozdrawiam Tomasz.
|
|
|
Anonim
|
# Posted: 18 Sty 2008 01:00
Odpowiedz
Nie jestem lekarzem, ale choruję na wrzody i wydaje mi się, że u Ciebie to co innego. Przy wrzodach ból byłby silny w górnej części brzucha, uczucie "kamienia w brzuchu", duże wzdęcia. Chociaż każdy może mieć inne odczucia. Przy wrzodach to dieta lekkostrawna, ograniczanie smażonego i surowego.
|
vloq
Admin
|
# Posted: 18 Sty 2008 06:00
Odpowiedz
W chorobie wrzodowej żołądka ból nasila się raczej po jedzeniu, posiłek nie łagodzi więc, a raczej nasila objawy.. Polecam jeszcze raz dokładną lekturę art. O chorobie wrzodowej Proszę też przeczytac o chorobie refluksowej - Refluks żołądkowo-przełykowy. Wskazane: wizyta u lekarza; nalezy wykonac gastroskopie - czytaj : Gastroskopia.
|
Thomaszx
|
# Posted: 18 Sty 2008 08:41
Odpowiedz
Dziekuje za informacje mysle ze napewno pomoze mi to podjac odpowiednie srodki zaradcze i wreszcie poprawi komfort codziennego zycia. Pozdrawiam.
|
marcinp
|
# Posted: 20 Lis 2008 15:02
Odpowiedz
Witam